fbpx

Information om elevrådet 2021-2022

Så er det tid til at vælge nye repræsentanter til elevrådet.

  • Du skal have lyst til at gøre noget for de andre elever på skolen.
  • Du skal være din klasses talerør, så de også bliver hørt.
  • Du skal kunne overholde aftaler, da andre er afhængige af din hjælp.
  • Du skal kunne deltage i alle elevrådsarrangementer bl.a. elevrådsfesten J

4. klasse, 5.klasse vælger 2 repræsentanter (hver repræsentant vælges for et år i elevrådet) og 1 suppleant som også vælges for et år

6. klasse vælger 2 repræsentanter, 1 skal vælges for 2 år og 1 vælges for et år og der vælges 1 suppleant

7. klasse, 8.klasse og 9.klasse 1 af jeres repræsentanter er valgt for 2 år, så der er kun 1 på valg, som vælges for 2 år. (Skulle man ikke have lyst til at fortsætte, er der ingen tvang) Og der vælges 1 suppleant for et år.

Formanden vælges fra 8. eller 9. klasse

Næstformanden vælges fra 6.- 8.klasse

Sekretæren vælges fra 6. - 9. klasse

Kassereren vælges fra 6. -9. klasse

To ansvarlige for opslagstavlen

Alle vælges af elevrådet på det første elevrådsmøde

I år afholdes de fleste elevrådsmøder tirsdag eller torsdag i 3. lektion fra klokken 9.55 til 10.35.

Der afholdes ca. et møde om måneden, bortset fra når vi har et arrangement.

Deadline for valg af repræsentanter er onsdag d. 15. september. Klasselæreren lægger en seddel med de valgte medlemmer i min postbakke eller sætter en seddel på mit skab

Første elevrådsmøde torsdag den 16. september i 3. lektion.

På gensyn

Lars

Elevrådet for skoleåret 2021-2022

4. klasse

  • Anna Laura
  • Luna
  • Isabella (suppleant)

5. R

  • Marius
  • Molly
  • Ludvig (suppleant)

5. S

  • Felix F.
  • Victorie
  • Felix E. (suppleant)
  • Lea (supleant)

6. Klasse

  • Alexander
  • Valdemar
  • Natalee (suppleant)

7. Klasse

  • Karla (sekretær)
  • Signe (næstformand)
  • Vitus (suppleant)

8. Klasse

  • Casper
  • Mikkel
  • Silke (suppleant)

9. Klasse

  • Anders (formand)
  • Malthe (kasserer)
  • Chris (suppleant)